چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مراقب قطعات يدكي تقلبي باشيد

توضيحاتي درباره لوازم يدكي لودر

مراقب قطعات يدكي تقلبي باشيد

امروزه محصولاتي بيشتر مورد استقبال مصرف‌كنندگان قرار مي‌گيرند كه با نام‌هاي تجاري معتبر و با كيفيت بالا به بازار عرضه شوند. دليل اين امر، اطمينان از كيفيت مطلوب كالا در مقابل هزينه‌هاي پرداختي است.

متاسفانه، توليد و توزيع كالاهاي تقلبي با كيفيت پايين و بسته‌بندي‌هاي متفرقه در بازار رواج يافته است. از آنجايي كه همواره بررسي فني بر روي قطعات يدكي اصلي از جمله لوازم يدكي لودر  توسط مشتريان امكان‌پذير نيست، لذا استفاده از اين كالاها علاوه بر صرف هزينه‌هاي مالي زياد، امكان خطرات جاني را نيز به دنبال خواهد داشت. دركشورهاي پيشرفته علاوه بر سازمان‌هاي دولتي كه متولي كنترل كيفيت كالا و خدمات هستند، شركت‌هاي تامين‌كننده قطعات يدكي  مانند لوازم يدكي لودر مورد تاييد شركت‌هاي خودروساز نيز، براي ايجاد اطمينان خاطر مصرف‌كنندگان، با همكاري شركت‌هاي معتبر و متخصص در امركنترل و بازرسي كيفيت، اقدام به درج مارك و كد رديابي برروي قطعات مي‌نمايند.

ارايه قطعات استاندارد و خدمات متمايز، كه نتيجه آن افزايش رضايت مشتري است، اولين و مهم‌ترين هدف شركت ماست و دست‌اندركاران اين شركت فراهم‌كردن دسترسي آسان مشتريان به قطعات استاندارد در سراسر كشور و تامين نياز بازار لوازم يدكي لودر ، از جمله قطعات ايمني و مصرفي كه مستقيما با جان و مال مردم سروكار دارد را جزو مهمترين وظايف خود مي‌دانند.

مشخصه و ويژگي قابل تاكيد و شناسايي قطعات شركت ما ، بسته‌بندي خاص و هولوگرام آن است. برچسب امنيتي يا هولوگرام، محصولي اپتيكي است كه با الصاق به كالاهاي توليدي و اسناد و مدارك، امنيت و اعتبار آنها را تضمين مي‌كند.

چاپ اين برچسب به صورت متداول صورت نمي‌گيرد. اين نوع برچسب ها قابل كپي‌برداري نبوده و در ساخت آنها از تكنيك‌هاي خاصي استفاده مي‌شود.

تمامي قطعات استاندارد با برچسب و هولوگرام عرضه مي ‌شوند. قطعاتي كه از طريق شبكه تامين شركت خودروساز با هولوگرام و نشان تجاري توزيع مي‌شوند، اصل و استاندارد است.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.